مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران گفت : طبیعی است که در بازیهای آسیایی ‪ ۲۰۰۶‬دوحه قطر باید بهتر از بازیهای آسیایی ‪ ۲۰۰۲‬بوسان ظاهر شویم و این خواست همه است.

منصور برزگر روز شنبه 13 آبان در گفت و گو  ایرنا تصریح کرد: اما همه چیز بستگی به شرایط قرعه و جدول و نحوه عملکرد ما و مسوولان فدراسیون کشتی دارد.

اگر خوب عمل کنیم ، قطعا بهتر از دوره قبل ظاهر خواهیم شد. اگر در دوحه قطر در هر ‪ ۷‬وزن مدال بگیریم، هنر است و بایستی نقاط ضعف هر وزن به درستی بررسی شود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران اضافه کرد : گرفتن ‪ ۷‬مدال در دوحه دور از دسترس نیست. البته باید بدانیم که چقدر کار و تلاش کرده‌ایم و مسوولان سازمان ورزش نیز چقدر کار کرده‌اند و از بازیهای المپیک ‪ ۲۰۰۴‬آتن تاکنون کار کرده‌اند یا خیر.

برزگر گفت : همه چیز بستگی به وقت باقی‌مانده تا آغاز بازیهای آسیایی دوحه قطر دارد. اگر به سمت حاشیه برویم و منافع خود را به منافع کشتی ترجیح دهیم ، آنگاه کشتی ما به بیراهه خواهد رفت و مدال گرفتن در دوحه قطر سخت خواهد شد.

اگر در جهت افتخار حرکت کنیم می‌توانیم در دوحه قطر موفق ظاهر شویم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران راجع به تیم‌های رقیب در بازیهای آسیایی دوحه قطر گفت : همه تیم‌ها که خود را برای شرکت در بازیهای آسیایی آماده می‌کنند ، خوب هستند.

در بین همه تیم‌ها ، ازبکستان و قزاقستان در همه وزن‌ها خیلی خوب هستند و رقیب جدی و مستقیم تیم ایران برای قهرمانی در دوحه قطر به شمار می‌روند.

پس از این دو تیم، ژاپن، کره جنوبی، مغولستان، قرقیزستان، هندوستان و کره شمالی(وزن‌های ‪ ۶۰ ، ۵۵‬و ‪ ۶۶‬کیلوگرم) رقبای تیم ما هستند.

برزگر افزود : کره شمالی در دو وزن ‪ ۵۵‬و ‪ ۶۰‬کیلوگرم خیلی خوب است و شانس گرفتن مدال طلا توسط کشتی‌گیران کره شمالی در این دو وزن خیلی زیاد است.

هندوستان همیشه در بازیهای آسیایی خوب ظاهر شده است و شانس مدال در چند وزن دارد. هندی‌ها مهره‌های خوبی دارند که در بازیهای آسیایی بیشتر از هر جای دیگر خود را نشان می‌دهند.

برزگر در مورد تیم ملی کشتی آزاد قطر گفت : قطری‌ها که در ورزش کشتی اصلا مطرح نیستند و از آن سر در نمی‌آورند ، قرار است در بازیهای آسیایی دوحه با کشتی‌گیران روس ، بلغاری ، گرجی و اوکراینی البته با پاسپورت قطری شرکت کنند.

وی اضافه کرد: قطری‌ها قبلا از ایران کشتی‌گیر خواسته بودند ولی به هدف خود نرسیدند. اما مسلما از کشورهای روسیه، اوکراین، گرجستان و بلغارستان حتما چند کشتی‌گیر خواهند گرفت.

قطری‌ها در گرفتن مهره‌های اصلی و ملی پوش کشتی ایران ناکام شده‌اند زیرا کشتی‌گیران ما همگی وطن دوست هستند و خود را به پول قطری ها نمی‌فروشند.

شاید قطری‌ها در گذشته از کشتی‌گیران درجه سه و چهار ایران استفاده کرده باشند که البته رسمیتی نداشته است.

کد خبر 7255

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز